Everhard Zwart op orgel Grote Kerk

aug

12 augustus | 20:00 uur | Grote Kerk

Op vrijdagavond 12 augustus zal Everhard Zwart een orgelconcert geven op het orgel van de Grote Kerk.

Naast het bekende ‘Lift up your heads’ van Alexandre Guilmant en Praeludium en Fuge G-dur van J.S. Bach mag een koraalbewerking natuurlijk niet ontbreken. Van zijn vader Willem Hendrik Zwart hoort u de Fantasie over ‘Het Gebed des Heeren’.

De toegangsprijs voor het concert bedraagt € 8,00. Parkeren kan gratis in de parkeergarage ‘Kazerneplein’. Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van koffie, thee of frisdrank elkaar te ontmoeten en na te praten met de concertgever.

Graag willen wij u wijzen op het slotconcert van de Zomerserie 2016 door Olivier Latry, organist van de Notre Dame in Parijs. Kaarten kunnen in de voorverkoop (€ 16,00 per persoon) besteld worden door overmaking van het bedrag op rekening NL 42 FVLB 0226117804 t.n.v. CvK Prot. Gem. Gorinchem inzake Orgelcommissie met vermelding van uw e-mailadres.