Meld je/u nu aan voor de kerk-app!

Het is bijna zover! De kerk-app Scipio wordt de komende maand ingericht voor onze gemeente. Met deze app wordt het onderlinge contact en de communicatie binnen onze gemeente bevorderd.

Een aantal concrete voorbeelden van hoe deze kerk-app in zijn werk zal gaan:

• Wil je iemand bemoedigen of feliciteren? Dan is via deze app een berichtje sturen zo gedaan.
  • Ben je lid van een kring of club? Dan kan jouw kring/club een eigen, besloten groep aanmaken, waarin documenten onderling gedeeld kunnen worden en er een agenda bijgehouden wordt.
  • Is er een gemeenteavond, dan komt hierover iets te staan in de app. Als er een avond niet door kan gaan krijg je een berichtje hierover. Hoe handig is dat!

Geven voor collectes kan ook via de app. De diaconie zal hiervoor het collecterooster per zondag inrichten en geven gaat heel simpel. De weekbrief komt standaard in de app te staan. Ook inhoudelijke content kan in de app gedeeld worden. Bijvoorbeeld een samenvatting van de preek, een bijbelleesrooster, een blog van onze kerkelijk werker etc.

Kortom: Alles van onze kerk in één app, in je broekzak en AVG-proof!

Wat moet je doen om van deze app gebruik te kunnen maken?

Geef je naam, mailadres, postcode en huisnummer door via onderstaande link.

Lukt het niet via de link? Stuur dan deze gegevens op per mail naar [email protected] Doe dit uiterlijk zondag 18 april. Let op! Per mailadres kan er toegang gegeven worden tot een account op de app. Gezinnen kunnen dus beter per gebruiker (bijvoorbeeld man, vrouw, kind1 en kind2) gegevens opgeven. Daarna zullen alle verzamelde mailadressen in de app komen en ontvang je een uitnodiging om deze app te downloaden en je eigen account verder aan te maken. En zo krijg je dus een digitale band. Belangrijk: Alleen leden van onze gemeente kunnen van alle app functionaliteiten gebruik maken. Gasten krijgen alleen toegang tot algemene informatie.

Zo verwachten we met elkaar de app in mei up and running te hebben!

Heb je vragen? Meld dit dan aan de werkgroep Kerk-app via [email protected]

Ina Boom, Corine Bossenbroek, Agnes van Haaften, Mariëlle de Koning, Dirk-Jan Kranendonk, Joëlle Simonse