Gebedskring vrijdagmorgen

communicatie

25
okt
< Volledige agenda

Gebedskring vrijdagmorgen

25 oktober | 9:00 uur

Samen bidden bindt ons samen

Toen Jezus met Hemelvaart naar de hemel was gegaan bleven de discipelen alleen achter. Zij zochten elkaar op en vurig en eensgezind wijdden ze zich aan het gebed. Daarop kwam tien dagen later op de Pinksterdag de uitstorting van de Heilige Geest (Handelingen 2).
Dat is de reden waarom er gebedskringen zijn in onze gemeente. Om eensgezind te bidden voor de werking van de Heilige Geest in onze gemeente. Ook bidden we voor de zieken, voor de kerkenraad, voor al het werk wat gedaan wordt in de gemeente en voor onze stad. Daarnaast is er een belangrijke plaats voor het gebed voor Israël en de mensen die uitgezonden zijn vanuit onze gemeente.
Natuurlijk kunt u thuis bidden. Maar onze ervaring is dat samen bidden ons juist ook samenbindt. Ons gebed wordt door samen te bidden vermenigvuldigd. Thuis zijn er vaak zoveel andere dingen die ook nog gedaan moeten worden. Door op een afgesproken tijd samen te komen worden we minder afgeleid door de dagelijkse dingen.

Een gebed van Corrie ten Boom
Here Jezus, wilt U ons goede voorbidders maken? Samen met U durven we het aan en we loven en danken U, dat Uw verlossing aan het kruis grotere realiteit is dan alle smarten en zonden van iedereen om ons heen. Halleluja! Amen.

Tijdstippen
Wilt u meebidden? Heeft u behoefte aan gebed? Weet u mensen die gebed nodig hebben? Wilt u iets doorgeven om voor te danken? Heeft u een andere vraag? U bent altijd welkom op één van de gebedskringen.

Wanneer: Elke vrijdagmorgen van 9:00 uur tot 10:00 uur.
Waar: Herman de Manstraat 13
Voor wie: Iedereen is van harte welkom!
Contactpersoon: Ina Boom

Ook bent u welkom elke zondagavond om 19.30 uur in de Exoduskerk.