Ouderen-jongeren avond

< Volledige agenda

Ouderen-jongeren avond

27 mei | 19:00 uur |

Na twee succesvolle ouderen-jongeren avonden, een aantal jaren geleden, organiseren we op vrijdagavond 27 mei weer een ouderen-jongeren avond in de Exoduskerk. Dit wordt een hele leuke activiteit waarbij we ouderen (65+) en jongeren (Sosaïs en Ichthus) bij elkaar willen brengen om elkaar beter leren kennen. De inloop is tussen 19.00 uur – 19.15 uur en de avond is om ± 21.00 uur afgelopen.

Heeft u vervoer nodig? Dat kan geregeld worden, door dit aan te geven op het aanmeldingsformulier of dit door te geven aan Lennert Onvlee. Het aanmeldingsformulier kun(t) u/jij achterin de kerk inleveren bij de inleverdoos.

Ook kun(t) u/jij zich telefonisch of per email aanmelden bij Lennert Onvlee (tel: 06-12240393, email: [email protected]). Wat we precies gaan doen houden we nog even geheim, maar zet de datum alvast in uw/jullie agenda! Tot dan!

Ouderen-jongeren commissie (Lennert, Mariëlle, Philip, Marjorie, Jacqueline, David en Nienke)