Paasconcert ‘The Psalm Project’

Paasconcert ‘The Psalm Project’

3 maart | 20:00 uur

Gratis Paasconcert ‘The Psalm Project’
The Psalm Project viert dit jaar haar 10-jarige jubileum met een nieuwe Psalm Pasen tour! De band werd in 2008 opgericht om de bekende melodieën van het Geneefse Psalter te bewerken voor band bezetting. Nu 10 jaar later heeft de band vijf Nederlandstalige- , drie Engelstalige- en twee Duitstalige albums op haar naam staan. Van het laatste studio album ‘Witter dan Sneeuw’ zal de titelsong dit jaar verschijnen in de nieuwe Opwekkingsbundel. Er werd opgetreden in Nederland (o.a. Nederland Zingt, EO, EVA, New Wine, Opwekking, Groot Nieuws Radio, ZOA, Woord & Daad) en de band toerde door Schotland (Edinburgh), Canada (Toronto) en de V.S. (Chicago).
The Psalm Project bestaat uit: Ariën Vink, Miranda de Vlieger, Suzanne van der Velde, Arend Jansen, Luca Genta, Magdalena Karas, Wilkin de Vlieger en Eelco Vos.
Sinds enkele jaren organiseert The Psalm Project in samenwerking met Kerk in Actie tijdens de 40-dagen tijd een serie Psalm Pasen concerten.
Zo ook op zaterdag 3 maart 20.00 uur,  in de Grote Kerk van Gorinchem,  en dan ook in samenwerking met onze wijkgemeente (Zending en evangelisatie commissie Emmaüs)
Het concert zal een Psalm variant zijn van ‘The Passion’. Het lijdensverhaal van Jezus wordt verteld, afgewisseld met Psalmen. Eenvoudig, toegankelijk en verrassend!
De toegang van het concert geheel gratis! We nodigen u daarom uit, om hierbij aanwezig te zijn. Neem ook vrienden, familie en/of buren mee. Reserveren is verplicht!
Reserveer hier snel uw gratis kaarten voor een Psalm Pasen concert in de Grote Kerk van Gorinchem of ga naar de website van The Psalm Project