communicatie

aug

21 augustus | 10:30 uur

Openlucht kerkdienst – zomerfeest Gorinchem

Tijdens het zomerfeest van 16 t/m 21 augustus op de Groenmarkt hopen we, net als twee jaar geleden, ook als christelijke gemeenten van Gorinchem (Christengemeente Rehoboth, GKV Gorinchem en wijkgemeente Grote Kerk) aanwezig te zijn in een openlucht kerkdienst op zondag 21 augustus. De dienst vindt plaats op het terrein voor de Grote Kerk en komt in de plaats van de gebruikelijke ochtenddienst.

Het thema van de dienst is ‘Je kunt er niet omheen!’ (Efeze 3 vers 14 t/m 21, vier dimensies van de liefde van Christus. Meer dan lengte, breedte en hoogte). Ds. C.H. Bax uit Ede spreekt daarover en de band InSalvation (https://www.insalvation.com) verzorgt de muziek.

Vanwege het laagdrempelige karakter van deze dienst biedt het wellicht mogelijkheden voor u mensen uit uw omgeving er op attent te maken en mogelijk uit te nodigen deze dienst mee te maken. We hopen op en bidden om de uitbreiding van Gods Koninkrijk in Gorinchem en dat deze openlucht kerkdienst daaraan mag bijdragen.

Bidt en hoopt u met ons mee?