Scipio App Grote Kerk Gorinchem

Ander nieuws

Scipio App Grote Kerk Gorinchem

Alle gemeenteleden die zich hadden opgegeven voor de app, hebben 17 juli 2021 via de mail een uitnodiging ontvangen voor de Scipio App met daarin een duidelijke videohandleiding met uitleg waar u de Apple of Google App kunt downloaden en hoe u deze kunt installeren.
Ruim 300 gemeenteleden hebben zich opgegeven voor de Scipio App, en we hopen dat dat nog gaat groeien!
De app maakt het makkelijker en sneller om met elkaar te communiceren en elkaar te vinden.
Heeft u (nog) geen mail ontvangen, maar wilt u ook graag de Scipio App gebruiken, stuur dan een berichtje naar [email protected]. U ontvangt dan op korte termijn ook een ‘uitnodiging’ in de mailbox.

Privacy gegarandeerd
Alle gegevens zijn afgeschermd voor de buitenwereld; de digitale band is alleen beschikbaar voor gemeenteleden. De app is veilig en voldoet aan alle AVG-eisen.

Wat kunt u vinden in de app onder de menu knop?
Mijn evenementen
Al uw en jouw activiteiten van de gemeente.
Mijn meldingen
Alle nieuwe berichten waarvan je hebt aangegeven daarvan bericht te willen ontvangen.
Mijn groepen
Hier kunt u zien in welke Wijk u zit.
Hier staan ook de groepen waar u actief bij betrokken bent. Denk aan; Bijbelkring, Emmaüs ed.
Dit onderdeel kan voor iedereen anders zijn.

Kerkdiensten & activiteiten
Hier staan alle kerkelijke activiteiten.
Nieuws & blogs
Info vanuit de eerste hand van de Kerkenraad of werkgroepen
Bliekertje
Wijze woorden van de dominee
Blog van Theotimus Streefkerk
Bijbellezen
Herziene Statenvertaling, voor als je de bijbel vergeten bent mee te nemen naar de kerk en je de telefoon wel bij je hebt ☺
Foto’s van hoogten punten uit de gemeente
Verjaardagen
Een kans om mee te leven met gemeenteleden
Recente Uitzendingen
Hier kunt u de diensten terug kijken.
Mijn groepen
Iedereen kan een groep aan maken en daarin communiceren. Ook kunnen er documenten gedeeld worden met elkaar. Dit is dus niet zichtbaar voor anderen buiten de groep.
Weekbrieven & documenten
De weekbrief, liturgieën en andere documenten.
Website Grote kerk
Hier vindt u ook “meevieren.nl”
Alle praktische info

Het startscherm
Onderin staan pictogrammen
Huisje
Startscherm
Poppetjes
Digitale band. Zorg voor een mooie portretfoto en wat persoonlijke informatie. Vanwege AVG is dit een onderdeel waarbij u een persoonlijke code moet invullen.
Leden
Overzicht van iedereen die meedoet in de app.
Groepen
Hier zie je alle groepen die er in de app gemaakt zijn en wie er lid van zijn.
Wijken
Naam en mailadres van de wijkouderling en de diaken. Het postcode gebied van uw wijk en alle leden die actief zijn in de app.
Gevouwen handen
Hier kan iedereen gebeds- en dankpunten in zetten. Zo leven we ook biddend met elkaar mee.

Algemene opmerking
Bij kinderen/jongeren die nog thuis wonen staat standaard het e-mailadres van de ouders vermeld in de ledenadministratie (mits deze bekend is). Mocht dit e-mailadres veranderd moeten worden dan kunt u dit doorgeven aan Dirk-Jan Kranendonk.

Als team van de Scipio app zijn we nog volop aan het kijken naar de verschillende mogelijkheden die deze app kan gaan bieden. Alle input is hierbij welkom. Heeft u ideeën of tips voor de redactie, laat het dan weten op [email protected]

Het team van Scipio bestaat uit:
Agatha Baan
Ina Boom